ذائقه رسانه ای مردم ایران

در این طرح نظرسنجی تالش میشود ذائقه رسانه ای ایرانی در ســه محور تولیدات خبری، روایتی و موســیقی مورد بررسی قرار گیرد. تولیدات خبری مبتنی بر اصل اگاهی بخشــی در رســانه ها اســت و برای سنجش این اصل تلاش میشود ژانرهای خبری و وسیله ارتباطی )رســانه ای( کــه مخاطــب بــرای دســتیابی بــه ژانرهــای مدنظــرش از آن اســتفاده میکند کشــف شــود و در ادامه در حوزه تولیدات روایی )یعنی فیلم و سریال( و موسیقی که مبتنی بر اصل سرگرمی در دنیای رسانه ای کنونــی اســت ژانــر مصرفــی مخاطــب ایرانــی در کنــار روش دســتیابی بــه تولیدات بررســی میشــود.

داده و منابع

اطلاعات تکمیلی

فیلد مقدار
وبسایت سازمان farhang.gov.ir
کارشناس مسئول داده الهام مفیدی
سمت کارشناس مسئول داده کارشناس
تلفن مسئول داده 09128137655
پست الکترونیکی مسئول داده e.mofidi@farhangmail.ir
آدرس سازمان مسئول داده میدان بهارستان- خیابان کمال الملک- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
شهر تهران
استان تهران
نسخه
شناسه فراداده
تاریخ نشر 1403-7-29
تاریخ بازنگری
وضعیت رکورد
زبان
نرخ به روزرسانی