بررسی نقاط و مناطق بحرانی در روسازی های بتنی تحت بارهای وارده در سطوح پروازی فرودگاه
با ایجاد درز در روسازی های بتنی جهت کنترل ترک های انقباضی و انبساطی و اجرایی، پیوستگی بین دال ها کاهش می یابد و این پیوستگی توسط میلگردهای دوخت و انتقال تا حد زیادی کنترل می شود. این درزها که نقاط بحرانی در روسازی های بتنی است با اعمال بارهای بهره برداری باعث تغییر شکل دال ها و درنهایت تنش و شکست در روسازی بتنی می شود.
اطلاعات تکمیلی
فیلد |
مقدار |
وبسایت سازمان |
|
کارشناس مسئول داده |
مهیا حاج باقری |
سمت کارشناس مسئول داده |
|
تلفن مسئول داده |
|
پست الکترونیکی مسئول داده |
|
آدرس سازمان مسئول داده |
|
شهر |
ری |
استان |
تهران |
نسخه |
|
شناسه فراداده |
00794bad-d79f-45b1-9dae-f75b24a562a8 |
تاریخ نشر |
1399-06-01 |
تاریخ بازنگری |
1399-06-01 |
وضعیت رکورد |
اتمام یافته |
زبان |
فارسی |
نرخ به روزرسانی |
به میزان نیاز |