بررسی نقاط و مناطق بحرانی در روسازی های بتنی تحت بارهای وارده در سطوح پروازی فرودگاه

با ایجاد درز در روسازی های بتنی جهت کنترل ترک های انقباضی و انبساطی و اجرایی، پیوستگی بین دال ها کاهش می یابد و این پیوستگی توسط میلگردهای دوخت و انتقال تا حد زیادی کنترل می شود. این درزها که نقاط بحرانی در روسازی های بتنی است با اعمال بارهای بهره برداری باعث تغییر شکل دال ها و درنهایت تنش و شکست در روسازی بتنی می شود.

داده و منابع

اطلاعات تکمیلی

فیلد مقدار
وبسایت سازمان
کارشناس مسئول داده مهیا حاج باقری
سمت کارشناس مسئول داده
تلفن مسئول داده
پست الکترونیکی مسئول داده
آدرس سازمان مسئول داده
شهر ری
استان تهران
نسخه
شناسه فراداده 00794bad-d79f-45b1-9dae-f75b24a562a8
تاریخ نشر 1399-06-01
تاریخ بازنگری 1399-06-01
وضعیت رکورد اتمام یافته
زبان فارسی
نرخ به روزرسانی به میزان نیاز