هدف این مطالعه، نظرسنجی از کودکان، نوجوانان، خانواده ها درباره تولیدات و برنامه های کانون در "سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران" می باشد. روش پژوهش، پیمایشی- توصیفی و ابزار پژوهش، پرسشنامه محقق ساخته به روش دلفی است که بین 1133 از بازدید کنندگان غرفه کانون در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توزیع شد. پرسشنامه ها در 3 گروه «کودک، نوجوان و والدین» طراحی شد و در زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب (29-19 اردیبهشت 1403) توسط کارشناسان ارزیاب توزیع گردید و در واحد پژوهش اداره کل آموزش و پژوهش مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. یافته های حاصل از پژوهش نشان داد 70.2 درصد از کودکان بازدید کننده از غرفه کانون در نمایشگاه، عضو کانون نبودند. 24 درصد از نوجوانان در حد زیاد و 36.2 درصد در حد متوسط علاقمند به شنیدن کتاب های صوتی هستند، 78.8 درصد والدین قیمت کتاب های کانون مطابق انتظارشان است. نتایج پژوهش نشان داد اکثر کودکان از خواندن کتاب های کانون لذت می برند، تعداد بسیاری از نوجوانان معتقدند کتاب های کانون از لحاظ موضوع و محتوا به روز می باشد، طیف وسیعی از والدین از کتاب های موجود در غرفه کانون رضایت داشته و همچنین از نظر آنان قیمت ها در مقایسه با سایر انتشارات کودک و نوجوان مطلوب بوده ولی در نسبت با سال های گذشته افزایش داشته است.