ذائقه رسانه ای مردم ایران.pdf
در این طرح نظرسنجی تالش میشود ذائقه رسانه ای ایرانی در ســه محور تولیدات خبری، روایتی و موســیقی مورد بررسی قرار گیرد. تولیدات خبری مبتنی بر اصل اگاهی بخشــی در رســانه ها اســت و برای سنجش این اصل تلاش میشود ژانرهای خبری و وسیله ارتباطی )رســانه ای( کــه مخاطــب بــرای دســتیابی بــه ژانرهــای مدنظــرش از آن اســتفاده میکند کشــف شــود و در ادامه در حوزه تولیدات روایی )یعنی فیلم و سریال( و موسیقی که مبتنی بر اصل سرگرمی در دنیای رسانه ای کنونــی اســت ژانــر مصرفــی مخاطــب ایرانــی در کنــار روش دســتیابی بــه تولیدات بررســی میشــود.
There are no views created for this resource yet.
اطلاعات تکمیلی
فیلد | مقدار |
---|---|
آخرین بروزرسانی داده | 1403-7-29 |
آخرین بروزرسانی فراداده | 1403-7-29 |
Created | 1403-7-29 |
قالب | |
مجوز | No License Provided |
Has views | False |
Id | 85a9677f-7326-4f52-a5c0-e1112bc5f1bf |
Mimetype | application/pdf |
Package id | 1bd840eb-596c-4613-a9bc-c4aa03677796 |
Position | 0 |
Size | 5.7 MiB |
State | active |
Url type | upload |